افزونه پیامکی چه کاربرد و مزایایی برای صاحبان وبسایت دارد؟
ارسال اس ام اس از طریق وبسایت یا اپلیکیشن، همواره دغدغه صاحبان کسب و کار و توسعه دهندگان نرم افزار بوده است. یک قابلیت حرفه ای که باعث میشود تجربه کاربران به بهترین شکل ممکن شکل بگیرد.
استفاده از این امکان، ارتباط با مشتریان وبسایت ها را، به طور چشمگیری تعاملی تر کرده و باعث افزایش رضایت مشتریان میشود.
این امکان از طریق افزونه پیامکی به راحتی انجام میشود.با استفاده از Plugin اس ام اس میتوانید در Cms های مختلف از این امکانات استفاده کنید.
چه نوع ارسال هایی از طریق وبسایت و اپلیکیشن انجام میشود؟
پیامک Verification code یا همان کد تایید :
برای این نوع ارسال از پلاگین پیامکی ورد پرس استفاده میشود.
جهت تایید عضویت در یک وبسایت یا اپلیکیشن، از ارسال پیامک استفاده میشودکه یکی از راه های قابل اطمینان کاربران است.
افزونه پیامکی این امکان را فراهم میکند که،بعد از ورود کاربر به سایت یا اپلیکیشن مورد نظر،در صورت وارد کردن اطلاعات احراز هویت، بلافاصله ارسال پیامک تایید انجام میشود.
با توجه به این که پیامک با بیشترین سرعت، ارسال میشود و بلافاصله به دست کاربر میرسد، بهترین روش برای تایید کاربر میباشد.
ارسال پس از ثبت سفارش:
برای ارسال این نوع پیامک از افزوونه پیامکی ووکامرس استفاده میشود.
امروزه بیشتر خریدها به صورت آنلاین انجام میشود، با توجه به این که هنوز کاربران، اعتماد کامل به خرید آنلاین ندارند، استفاده از یک سیستم اطلاع رسانی پیامکی، باعث افزایش اعتماد مشتریان میشود.
با نصب افزونه پیامکی Woocommerceبلافاصله بعد از خرید، به کاربران یک پیامک اطلاع رسانی ارسال کنید تا خیال مشتریتان از ثبت و تکمیل خرید راحت شود.
ارسال پیامک بعد از تکمیل فرم:
برای ارسال به این روش از افزونه پیامکی گرویتی فرم استفاده میشود.
در بیشتر وبسایت ها و نرم افزار ها، تعدادی فرم وجود دارد که برای اهداف مختلف طراحی شده است.
این فرم ها ممکن است جهت ثبت نام، دریافت یک کتاب الکترونیکی و … باشد که صاحبان وبسایت بیشتر مواقع، از این طریق برای گرفتن سرنخ یا Lead استفاده میکنند.
افزونه پیامکی، کار را برای توسعه دهندگان نرم افزار به طرز چشم گیری راحت ترمیکند.اما استفاده از یک سامانه پیامکی حرفه ای و مناسب مهم ترین مساله میباشد.
قبل از انتخاب یک سامانه پیامکی، بررسی کنید که یک تیم پشتیبانی فنی قوی، در پشت صحنه آماده رفع مشکلات در تمام ساعات شبانه روز باشد.
این مقاله توسط تیم نویسندگی وبلاگ مدیانا اس ام اس تهیه شده است.
پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز
شرکت پتروسپنتا آذر با نام تجاری پتروساکو با تکیه بر دانش متخصصان شرکت و همچنین با تجربهای قریب به 20 سال توانسته است نام نکویی در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات نفت و گاز از خود برجای گذارد.
بی تردید خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شریانهای مهم اقتصادی کشور و از سرمایههای ارزشمند ملـی بـه شـمارمیروند. بنابراین لازم است مجموعههای کارفرمائی، پیمانکـاری و بهـره بـرداری احسـاس مسئولیت نموده و ازمحصولات و ادواتی استفاده کنند که از پیشرفتهترین فناوریهـا برخوردار بوده و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را دارد.
یکی از بخشهای اصلی تشکیل دهنده یک مجموعه طراحی پروژههای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بخش پایپینگ میباشد و لوله به عنوان مهمترین قسمت از مجموعه پایپینگ است که بخش وسیعی از طراحی پروژهها را به خود اختصاص میدهد و دارای انواع مختلفی است. بطور کل لولهها در بخش صنعتی به دو دسته لولههای فلزی و لولههای غیرفلزی تقسیم میشوند که هرکدام کاربردهایی متفاوت و متنوعی دارند. که در ادامه تنها به بررسی ویژگیها و کاربردهای لولههای فلزی میپردازیم.
این نوع فولاد ترکیبی از آلیاژ آهن، کرم و نیکل میباشد و بسته به میزان کرم و نیکل موجود در فولاد از انواع متنوعی برخوردار است. در واقع تعداد زیاد انواع و ردههای فولاد ضد زنگ نشانگر آن است که این فولادها به طور وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند.
با توجه به سختی فرآیند ساخت این نوع فولاد معمولا از قیمت بالایی برخوردار میباشند، که همین موضوع سبب گشته تا در پروژههایی که هزینه جزء پارامترهای کم اهمیت تلقی شود، بکار رود.
جالب است بدانید در صورتیکه عملیات پرداخت سطحی بر روی لولهها انجام گیرد این لولهها قابلیت آن را دارند تا از نفود و رشد میکروبها جلوگیری نمایند و امکان استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی را پیدا میکنند.
از خصوصیات این فولادها میتوان به مقاومت بالای آنها در برابر فشار، خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.
فولاد آلیاژی از کربن وآهن و برخی مواد و فلزات مانند سیلیس، مولبیدن، منگنز و … با عیار بسیار پایین ساخته میشود.
این نوع از لولههای فولاد آلیاژی به علت پایین بودن انبساط حرارتی آنها نسبت به سایر فولادها بیشتر در خطوط گاز سرد و خشک مانندخطوط نیتروژن و سیالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده میگردند.
فولادهای آلیاژی کربن دار، آلیاژهای دیگـری از آهن هسـتند که با افـزودن کربن، سـیلیس و فلزاتی همچون مولبیدن، نیکل، وانادیم، کرم و برخی دیگر از فلزات با عیار بالا ایجاد میشود.
مزیت استفاده از لولههای فولادی به پارامتر مقاومت و هزینه نسبی بستگی دارد. این نوع لولهها نسبت به پرتوهای UV و محیطهای با دمای زیاد مقاوم هستند.
از دیگر مزیتهای این نوع لولهها میتوان به قابلیت جوشکاری، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و هزینه مناسب اشاره کرد.
بطور کل لوله هـای فولادی را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لولههـای درزدار و لولههــای بدون درز تقسیم مینمایند.
لوله فولادی بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان یا سیم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معنی عدم وجود درزهای جوش است.
در فرایند تولید این دسته از محصولات از مقاطع فولادی اعم از شمش استفاده میشود و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله فولادی تبدیل میشود.
همچنین از این لولهها معمولا در شرایطی استفاده میشود که دما و فشار افزایش مییابند.
لولههای فولادی بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به کار میروند:
عملیاتهای بالادستی (لولههای نفتی) (OTCG)
عملیاتهای میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغابها)
عملیاتهای پایین دستی (لولههای فرایندی برای تصفیه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)
کاربردهای لوله کشی عمومی در زمینه تأسیسات
لولههای درزدار ((welded pipe، به لولههایی گفته میشود که از شکلدهی و جوش دادن ورقهای فولادی با ضخامتها و جنسهای مختلف تولید میشوند.
بدین صورت که ابتدا ورقههایی با ضخامتهای متفاوت و بر پایه اندازه نهایی لوله برش داده میشوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده و بعد از آن درز به وجود آمده جوشکاری میشود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادی ساخته شده و به همین دلیل لوله به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.
لوله درزدار، دارای سختی زیادی هستند و میتوانند نیرو و فشار بالایی را تحمل کنند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.
لولههای درزدار بر اساسی نوع روشی که به واسطه آن ورقهای فولادی به هم جوش داده میشوند به دستههای جوشکاری الکتریکی، زیرپودری و ذوبی الکتریکی تقسیم میشوند که در ادامه به اختصار تشریح شدهاند.
در فرآیند جوشکاری الکتریکی لبههای ورق در اثر حرارت یک دستگاه جوش الکتریکی به حالت مذاب درآمده و به یکدیگر جوش میخورند، به لولههایی که بر اثر جوشکاری الکتریکی حاصل میشوند به اختصار ERW گفته میشود.
یکی از پرکاربردترین روشهای جوشکاری در صنعت است. در این روش وقتی لبههای ورق با یکدیگر نور می شوند شکافی V شکل بین آنها به وجود میآید که با دستگاه جوش قوس الکتریکی شکاف را با زیر پودرهای مخصوص پر میکند.
از این روش جوشکاری در تولید لوله درز مستقیم و یا درز مخفی استفاده میشود. لولههای درزداری که به وسیله این نوع جوش کاری تولید میشوند به لوله های EFW معروفند.
اتصالات فشار قوی دستهای از اتصالات صنعتی هستند که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.
اگرچه اتصالات فشار قوی تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب میشوند؛ این اتصالات معمولاً از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته میشوند که بسته به فشار سیال و اندازه سایر تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند.
از جمله اتصالات فشار قوی که توسط شرکت پتروسا تأمین و تولید میگردد می توان به انواع زانویی (جوشی و دنده ای)، فلنج (کور، لبه دار، گلودارو ساکت)، سه راهی، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره کرد.
از آنجا که جابهجایی این سیالات همواره با فشار زیادی و درجه حرارت بالا صورت میگیرد لازم است تا با بررسی دقیق میزان جابهجایی از متناسبترین نوع از اتصالات استفاده شود.
گروه مپنا، ماموت، شرکت نفت ایرانول،گلوبال پترو تک و...
باتوجه به تنوع و پیچیدگیهای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره میتوانید با شماره 86073350-021 و یا از طریق سایت info@petrosaco.com با ما تماس حاصل نمایید.
آدرس سایت فارسی: petrosaco.com/fa
آدرس سایت انگلیسی: petrosaco.com
چگونه ارسال اس ام اس تبلیغاتی را به صورت هدفمند انجام دهیم؟
اهمیت تفکیک و دسته بندی مخاطب :
امروزه استفاده از پنل پیامکی برای اس ام اس تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغاتی موثر برای صاحبان کسب و کار است.
اما نکته ی حائز اهمیت این است که آیا هر سامانه پیامکی برای پیامک تبلیغاتی ، پاسخگوی نیازهای کیفی در فروش و تبلیغات موثر برای بیزینس ها خواهد بود؟
در دهه های ابتدایی که شرکت ها و کسب و کارها اقدام به تبلیغات کردند، هنوز تبلیغات هدفمند معنی خاصی نداشت.
یک شرکت فقط قابلیت سفارش تبلیغ در یک روزنامه و یا در یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی را داشت که مسلما در این نوع تبلیغات امکان هیچ گونه هدف گذاری وجود ندارد.
روزنامه ها فقط از تعداد فروش روزانه قابل بررسی بود و به هیچ عنوان مشخص نبود که تبلیغ به چه مخاطبی نمایش داده میشود.
در دنیای امروز تبلیغات، آژانس های تبلیغاتی با استفاده از Data Mining یا همان داده کاوی، مخاطبان را حتی تا خیابان محل زندگیشان تفکیک و سپس تبلغ خودشان را به مخاطب ارائه میدهند.
این هدفمند سازی باعث ایجاد هرچه بیشتر اعتماد و رضایت در مخاطبانی میشود که تبلیغ را دریافت میکنند.
تبلیغات تلویزیونی به نسبت از روزنامه ها بهتر بود، چون برنامه های تلویزیونی مختلف برای رده سنی و جنسیت های مختلف پخش میشد و کمی هدفمند تر بود.
در ادامه ای این مقاله قصد داریم به معرفی اقداماتی جهت در بر داشتن یک سامانه ی اس ام اس تبلیغاتی هدفمند و نظام یافته بپردازیم.
برای انتخاب یک پنل اس ام اس تبلیغاتی بهتر است که با آگاهی کامل انتخاب خود را انجام دهید.
اس ام اس تبلیغاتی هدفمند دارای چه ویژگی هایی می باشد؟
برای اس ام اس تبلیغاتی هدفمند احتیاج هست که از ابزار مرتبط با این کار استفاده شود.
ممکن است این ابزار را با نام های مختلف شنیده باشید،برای مثال سامانه پیامکی،پنل اس ام اس و یا سامانه اس ام اس تبلیغاتی انبوه، تمام این اصطلاح ها به ابزار اس ام اس تبلیغاتی اشاره میکنند.
یک پنل اس ام اس مناسب، حتما میبایست بانک های شماره تفکیک شده در اختیار کاربران قرار دهد.
تفکیک این شماره ها باید طوری باشد که برای تمام کسانی که قصد اس ام اس تبلیغاتی دارند کاربردی باشد.
برای مثال ممکن است کاربری قصد ارسال به مخاطبان یک شهر را به تفکیک موقعیت مکانی یا منطقه خاصی داشته باشد.
در این قسمت چند نمونه از تفکیک های پر کاررد را بررسی میکنیم.
1) تفکیک بر اساس موقعیت مکانی :
در این بانک شماره ها بر اساس منطقه های مختلف یک شهر تفکیک شده و فقط کافی است که برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظر انتخاب شود.
2) تفکیک بر اساس سن و جنسیت :
در این بانک شماره ها بر اساس سن و جنسیت مخاطبان تفکیک شده است و قابلیت انتخاب رنج سنی مخاطبان هدف وجود دارد.
3) تفکیک بر اساس مشاغل و اصناف :
در این بانک شماره اصناف و مشاغل کل کشور جهت اس ام اس تبلیغاتی تفکیک شده است که برای اهداف B2B بسیار مناسب است.
در اختیار داشتن امکاناتی جهت ایجاد چنین تفکیکی در میان مخاطبان و مشتری های احتمالی تبلیغات از طریق اس ام اس تبلیغاتی را هدفمند تر می کند.
چه زمانی برای اس ام اس تبلیغاتی مناسب است؟
یکی درگیر از عوامل مهمی که باید هنگام اس ام اس تبلیغاتی مد نظر قرار داده شود، انتخاب زمان مناسب برای ارسال است.
اگر مخاطب احساس کند که مورد احترام تبلیغ دهنده هست، احساس رضایت و اطمینان خاصی به برند تبلیغ دهنده پیدا خواهد کرد.
با توجه به نوع بیزینس زمان اس ام اس تبلیغاتی را در نظر بگیرید.
این موضوع هم باعث ایجاد رضایت در مخاطب شده و هم باعث میشود که ادرصد انگیجمنت مخاطب به طرز باور نکردنی بالا تر برود.
قبل از خرید یک پنل اس ام اس تبلیغاتی حتما این موارد را بررسی کنید تا از امکانات و قابلیت های کامل این ابزار مطلع شوید.
اجرای طرح نقاشی ساختمان
نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی قسمتهای مختلف منزل با استفاده از رنگها و طرحهای متنوع صورت میگیرد. یکی از آسان ترین روشهای تغییر دکوراسیون و طراحی داخلی منزل تغییر رنگ و هماهنگی نقاشی ساختمان در بخشهای مرتبط به هم است.
امروزه خدمات نقاشی ساختمان با استفاده از رنگهای پلاستیک، اکریلیک، پتینه ،روغن و ... برای فضاهای مختلف قابل اجرا میباشد. از این رو استقبال افراد از رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان برای ترمیم و بازسازی رنگ دیوار و سقف منزل از دلایل اصلی رواج آموزش نقاشی ساختمان به سبک مدرن و جدید میباشد.
نقاشی ساختمان خصوصا برای نقاشی اتاقهای کودک،خواب، کار، نشیمن و آشپزخانه باید توسط نقاشان متخصص و آموزش دیده صورت گیرد. بازار آنلاین "خدمت از ما" با در نظر گرفتن روشهای نقاشی ساختمان مدرن شرایط را برای یافتن افراد متخصص و دسترسی به نقاشان با تجربه در زمینه نقاشی ساختمان برای افراد متقاضی فراهم آورده است.
قیمت نقاشی ساختمان تهران
پس از انتخاب سبک نقاشی ساختمان که میتواند نقاشی ساختمان مدرن، کلاسیک، فانتزی و ... باشد، قیمت نقاشی ساختمان تهران از اهمیت بالایی در بین افراد برخوردار است. قیمت نقاشی ساختمان سال ?? بر اساس تعرفه کلی و با توجه به نوع نقاشی ساختمان و متراژ ساختمان در نظر گرفته شده است.
قیمت نقاشی ساختمان در تهران علاوه بر سبک نقاشی و نوع رنگ مدنظر متراژ ساختمان، نوع رنگ مصرفی، نوع کار، ابزار به کار رفته روی دیوارها و... وابسته است. بعنوان مثال هزینه نقاشی دیوار با رنگ روغن با هزینه رنگ آمیزی آن با رنگ اکریلیک متفاوت میباشد.
برای دریافت قیمت دقیق نقاشی ساختمان و اطلاع از اینکه تعرفه و قیمت نقاشی ساختمان سال ?? در مناظق مختلف تهران چقدر میباشد، در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" ثبت سفارش کنید. با انجام این کار نقاشان و کارشناسان رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان تهران با شما در ارتباط بوده قیمت تخمینی درخواستتان را با شما در میان میگذارند.
انواع نقاشی ساختمان در تهران
انواع نقاشی ساختمان در تهران بر اساس تکنیکهای جدید رنگ آمیزی منزل (روش استنسیل، استفاده از الگوها،
روش بافتدار کردن، رنگ سایه روشن، تکنیک پاششی و ...) و نوع رنگ انتخابی برای نقاشی ساختمان (رنگ بلکا، اکریلیک، روغنی، مولتی کالر و ...) و همین طور محل رنگ آمیزی ساختمان تعیین و اجرا میشود.
نقاشی ساختمان کودکانه برای رنگ آمیزی اتاق کودک با سبکهای جدید و خاص، نقاشی اتاق نشیمن با تکنیکهای نقاشی با اسفنج، پارچه و ایجاد طرح نقاشی بر روی دیوار و سقف، نقاشی ساختمان مدرن بر اساس رنگهای پوششی و سبک جدید نقاشی مثل تلفیق پتینه با رنگ و مواردی از این قبیل را میتوان بخشی از انواع نقاشی ساختمان بر شمرد.
دسترسی به افراد متخصص در نقاشی ساختمان غرب تهران برای اجرای سبک و انواع نقاشی ساختمان اصلی ترین گام در دریافت خروجی مطلوب از رنگ آمیزی ساختمان است. "خدمت از ما" با ایجاد بستر کاربری و مطمئن این امکان را برای کاربران ایجاد کرده است که پس مشاهده پروژههای قبلی نقاشی ساختمان و نظریات دیگر کاربران در خصوص نتیجهی کار آنها بهترین نقاشان را انتخاب کنند.
خدمات نقاشی ساختمان تهران
تنوع خدمات نقاشی ساختمان در تهران از مهمترین دلایل تمایل افراد به انتخاب این روش تغییر دکوراسیون در هنگام بازسازی قسمتهای مختلف منزل است. استفاده از رنگهای متنوع و جدید و همین طور طرح نقاشی ساختمان با استفاده خلاقیت و ایده پردازی نقاشان متخصص از بارزترین خدمات نقاشی ساختمان در تهران است.
چندین سبک و خدمات رایج نقاشی ساختمان که امروزه برای رنگ آمیزی قسمتهای مختلف منزل و هماهنگی بین بخشهای مختلف ساختمان در نظر گرفته میشوند بر اساس موارد زیر قابل معرفی است:
نقاشی ساختمان به سبک پتینه کاری
ایتفاده از رنگ بلکا برای نقاشی ساختمان
نقاشی در و پنجره و نردهها در تهران
کاربرد رنگ روغن برای نقاشی ساختمان تهران
استفاده از رنگ پلاستیک در نقاشی ساختمان
نقاشی ساختمان با غلطک و قلمو در تهران
زیرسازی بتونه کاری دیوار و سقف برای کیفیت بهتر نقاشی ساختمان
اجرای طرح نقاشی ساختمان با رنگ آمیزی و نقاشی دیوار و سقف
برای دسترسی به بهترین نقاشان ساختمان در تهران در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" ثبت سفارش کرده و در کوتاهترین زمان ممکن با بهترین و متخصص ترین افراد در نقاشی ساختمان تهران در ارتباط باشید.
توصیه های ضروری که قبل از خرید خودرو کارکرده باید بدانید
تورم در بخش خودرو امسال به طور افسار گسیخته ای رشد داشته و موجب شده تا خودرو پراید که در اسفند 98 با قیمت 60 میلیون تومان به فروش می رسید در شهریور 99 به رقم 105 میلیون تومان برسد. این خودرو که محبوب قشر ضعیف و متوسط جامعه است در حال حاضر از دسترس این قشر خارج شده و حتی بسیاری از افراد قشر متوسط جامعه نیز توانایی خرید خودرو پراید صفر کیلومتر را ندارند. ارزان ترین خودرو صفر کیلومتر بعد از پراید تیباست که اکنون در بازه قیمتی بیش از 110 میلیون تومان در بازار آزاد به فروش می رسد. این موضوع باعث شده تا بیشتر اقشار جامعه توانایی خرید خودرو صفر کیلومتر را نداشته باشند و تقاضا برای خرید خودرو کارکرده رو به افزایش است.
دولت در اوایل سال اعلام کرد که حضور دلالان موجب شده تا قیمت خودروها افزایش پیدا کند و تمامی وب سایت های خرید و فروش خودرو را ملزم کرد تا قیمت خودرو را از داخل سایت ها بردارند. علاوه بر این طرح فروش فوری خودرو از سوی دو شرکت خودرو سازی سایپا و ایران خودرو نیز نتوانست پاسخگوی نیاز بازار و افزایش قیمت ها شود.وجود تحریم های سنگین و مشکلات تامین قطعه در کنار افزایش شدید قیمت دلار مزید بر علت شده تا تولید خودرو سازان کاهش یافته و در پی آن قیمت خودرو افزایش پیدا کند.
با این حال خرید خودرو کارکرده که مدت زمانی از عمر آن گذشته باشد می تواند هزینه های زیادی برای خریدار داشته باشد چرا که در برخی از مواقع تعمیرات و اتلاف وقت برای اصلاح مشکلات خودرو هزینه زیادی را به خریدار تحمیل می نماید.
کارشناسی خودرو قبل از خرید : تمامی خودروها و قطعات مکانیکی بعد از مدتی استفاده دچار فرسودگی و خوردگی می شوند. خودروها نیز پس از سال ها استفاده دچارآسیب های زیادی در بخش های مختلف از جمله شاسی ها، بدنه، موتور و گیریبکس و... می شوند که موجب استهلاک و کاهش عمر خودرو می شود. این آسیب ها نقش مهمی در قیمت خودرو دارد. امروزه خدمات کارشناسی خودرو در شهرهای مختلف کشورمان وجود دارد. منظور از کارشناسی خودرو بررسی کامل و صفر تا صد خودرو است. در کارشناسی خودرو رنگ و بدنه خودرو، قطعات تعویضی، وضعیت ترمز و فرمان، چکاپ کامل موتور و گیربکس، تست قطعات کامپیوتری و الکترونیکی، تست رانندگی، میزان کارکرد خودرو و سایر موارد لازم به منظور چک کردن سلامت و تعیین ارزش واقعی خودرو بررسی می شود.خودرو ممکن است در ظاهر بسیار تمیز و مرتب به نظر برسد ولی مشکلات فنی و ایرادات زیادی داشته باشد.
وب سایت ماشین بانک با ارایه خدمات کارشناسی خودرو در محل به شما کمک می کند تا به راحتی و بدون دغدغه بتوانید خودرو مورد نظر خود را خریداری نمایید. برای درخواست کارشناس خودرو در محل کافیست به وب سایت ماشین بانک مراجعه کرده و در قسمت ثبت درخواست کارشناسی خودرو، درخواست خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان ماشین بانک به محل اعزام شده و خودرو مورد نظر را مورد بررسی قرار دهند.
پیشنهادات خرید خودرو در شهریور 99 برای خودروهای زیر 100 میلیون تومان
پراید که روزی ارزان ترین خودرو ایران بود و اغلب افراد جامعه توانایی خرید آن را داشتند در حال حاضر با قیمت 104 میلیون تومان به فروش می رسد. با توجه به این موضوع می توان گفت که با بودجه زیر 100 میلیون تومان امکان خرید خودرو صفر کیلومتر وجود ندارد.
با این مبلغ می توانید خودروی پرایدی که برای مدتی کارکرده خریداری نمایید یا به دیگر خودروهای تولیدی شرکت سایپا از جمله تیبا و ساینا مراجعه کنید. خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو اغلب قیمت های بالاتری نسبت به خودروسازی سایپا دارند و با بودجه زیر 100 میلیون تومان می توان خودروهای 206، 405 و پارس که حداقل 6 تا 7 سال کارکرده باشند را خریداری نمایید.
در صورتی که مایل هستید که به سراغ خودروهای چینی بروید، امکان خرید خودروهای MVM110 نیز وجود دارد اما باید توجه داشته باشید که هزینه نگهداری و تعمیر خودروهای چینی به مراتب بالاتر از خودروهای ساخت داخل کشور است.
توصیه خرید برای بازه قیمتی 100 تا 150 میلیون تومان
اگر به دنبال خرید خودرو های صفر کیلومتر هستید با این مبلغ می توانید خودروهای ساینا، تیبا و کوییک خریداری کنید. این خودروها اغلب هزینه ی نگهداری و تعمیرات کمی دارند با این حال نباید انتظار کیفیت عالی داشته باشید بلکه باید به آنها به چشم یک خودرو مناسب برای فعالیت های روزمره بنگرید.
خودروهای کارکرده ای که در این رنج قیمت می توان خریداری کرد شامل 206 تیپ 2، رانا، 207 و اگر خوش شانس باشید هیوندای ورنا و آوانته. همچنین خودروهای چینی بهتری از قبیل MVM 315 ، پژو پارس با کارکرد کمتر از 5 سال خریداری نمایید
توصیه خرید برای بازه قیمتی 150 تا 200 میلیون تومان
خودروهای صفر کیلومتری که در این رنج قیمت می توانید خریداری کنید شامل رانا، 206 ، پژو پارس و 405 است.
همچنین با این پول می توانید رنو مگان کارکرده، جک، بایک سابرینا، لیفان X60، پژو 207 با کارکرد کمتر از 5 سال خریداری نمایید.
هر دستگاه سمند ال. ایکس با افزایش ?? میلیون تومانی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته ??? میلیون تومان فایل شد. سمند سورن نیز با ??? میلیون تومان، پژو ??? جیال ایکس به قیمت ??? میلیون تومان، پژو پارس معمولی به قیمت ??? میلیون تومان و پژو پارس با موتور تی. یو? به بهای ??? میلیون تومان در بازار عرضه شد و همه این خودروها بین ?? تا ?? میلیون تومان افزایش قیمت داشتند.
قیمت هر دستگاه پژو ??? تیپ ? با رشد ?? میلیون، ??? میلیون تومان، پژو ??? تیپ ? برابر با ??? میلیون تومان، و هر دستگاه پراید ??? با رشد ? میلیون تومانی ??? میلیون تومان اعلام شد.
در صورتی که تصمیم به خرید خودرو دارید، روزانه صدها آگهی خرید و فروش خودرو در وب سایت ماشین بانک درج می شوند. سایت ماشین بانک به عنوان یک وبسایت پیشرو در زمینه خرید و فروش خودرو، به شما کمک می کند تا به راحتی ماشین مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری نمایید. روزانه هزاران آگهی خرید و فروش خودرو در سایت ماشین بانک قرار می گیرد و شما میتوانید با مشخص کردن بودجه مورد نظر خود، برند و مدل ماشین، امکانات ماشین، وضعیت ظاهری، بدنه و میزان کارکرد خودرو، ماشین مورد نظر خود را انتخاب نمایید.